Politica de retur

Dacă aveţi o problemă cu un produs, primul pas este de a completa acest formular „Returnări”.
Costul returului este suportat de client.
Acest formular trebuie completat în întregime şi vă vom răspunde prin e-mail sau telefonic în termen de 48 ore, cu instrucţiuni de returnare.
Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu accesoriile originale (unde este cazul). Pe timpul transportului vă rugăm să folosiţi un ambalaj de protecţie suplimentar pentru a împiedica deteriorarea produsului.
Returul produselor necorespunzătoare se face prin orice firmă de curierat, dar obligatoriu cu opţiunea de „VERIFICARE COLET” pusă la dispoziţie de curier.

Pe lângă produsul returnat, clientul trebuie sa expedieze şi următoarele:
- factura de achiziţie, în original.
- dovada montării piesei într-un service autorizat RAR (dacă este cazul);
- copie după devizul de lucrări şi factura pentru activităţile de service efectuate (dacă este cazul).

Situaţii care exclud sau duc la pierderea garanţiei:
- lipsa documentelor mai sus menţionate;
- piesa nu a fost montată într-un service de specialitate (autorizat RAR);
- vehiculul este neînmatriculat sau inspecţia tehnică periodică a expirat înaintea apariţiei cazului garanţial;
- vehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de facturi externi, atmosferici sau de altă natură, şoc termic, electric, magnetic etc.;
- piesa s-a defectat datorită montajului incorect sau datorită montării împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
- piesa nu a fost identificată corect, datorită datelor eronate furnizate de cumpărător sau la montaj nu s-a comparat cu piesa de înlocuit;
- defecţiunea este cauzată de întreţinerea necorespunzătoare a autovehiculului, neverificarea la timp sau periodic a pieselor montate, conform indicaţiilor atelierului de specialitate;
- piesa a fost aleasă greşit sau a fost utilizată pentru alt scop;
- piesa prezintă deficienţe din cauza unui accident de circulaţie sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natură;
- piesa prezintă urme de zgârieturi, lovituri, îndoituri, rupturi datorate transportului, manipulării, depozitării, păstrării, utilizării sau exploatării necorespunzătoare, contact cu produse chimice agresive etc.;
- cumpărătorul sau un angajat al atelierului unde se montează piesa a înlocuit oricare componentă originală a acesteia, a desfăcut carcasa ori a rupt sigiliile puse podusului;
- în cazul motoarelor, cumpărătorul nu a schimbat distribuţia cu una nouă, a folosit ulei uzat sau necorespunzător ori a utilizat componente defecte ale motorului precedent care ar putea pune în pericol buna funcţionare a produsului cumpărat.